رواية غرام الرعد الفصل الرابع والخامس والسادس بقلم رحمه اشرف 'ريري'
البارت الرابع 💓💓
رعد اتعصب وقام ضربها بالقلم على وشها وشفايف اتعورت. اخرصي
رحمه وقعت على الأرض. عااااااا... ااااه
رعد مسكها من شعرها ورفع وشها.... انتي باين عليكي هتتعبيني معاكي... بصي يا حلوه خروج من هنا مفيش ده علي موتك أن شاءالله..ولو منعدلتيش....هخليكي تحلمي بشخص اسمه رعد الجارحي.
رحمه بدموع. ااااه
رعد شاف دموعها سابها وفضل بصصلها وخرج
رحمه حطت اديها على شفايفها الي بتجيب دم. واحد حقير
عند رعد دخل لغرفت المكتب
رعد. غبي غبي... وكسر كل حاجه موجوده على المكتب
رعد بصوت كله غضب . ااااه
في الصباح
زهراء. ماما.. رحمه. لسه مرجعتش
الام بدموع. انا كلمت ابو.. ريتاج وهو هيرفع بلاغ ويدور عليها
زهراء. يا رب
قطع كلامهم صوت الباب
زهراء. انا هفتح
زهراء فتحت الباب لقت ريتاج
ريتاج. لسه مرجعتش
زهراء بدموع. لا لسه
ريتاج بزعل. إن شاء الله... هترجع
زهراء. يا رب
الام.تعالي يا بنتي... ادخلي
ريتاج. اهدي يا سو سو.... بابا بيدور عليها
الام بدموع. يا رب ترجع... دي وحشتني
ريتاج. رحمه اه مجنونه.. بس قويه.. وبتحبكو..وهترجع
الام بدموع. يا رب... يا رب
ريتاج حضنتها. اهدي... وكملت كلامها بهزار. طيب والله مريحانه من ازعجها كل يوم
الام ابتسمت
ريتاج وهي تكلم زهراء. يلا علشان المدرسه
زهراء. لا.. مش هحضر.. روحي انتي
ريتاج.لا انا مش همشي غير بيكي
بعد الحاح كبير من ريتاج زهراء وافقت
ريتاج و زهراء خرجو
ريتاج. يلا يا حبيبتي.. اطلعي فصلك
رهراء. حاضر
ريتاج. متزعليش ان شاء الله هترجع
زهراء اكتفت بهز راسها ومشيت
عند رحمه
رعد قام اخد دوش ولبس وكان عباره عن بنطلون وتشرت ديق بارز عضلاته وصفف شعره وبرفانه من أغلا الماركات ونزل اتجه للمخزن
رعد دخل لق رحمه نايمه على الأرض قرب منها وحاول يفوقها وهي مش حسه بحاجه
رعد بصوت عالي.. فهد.. فهههد
فهد دخل بخضه. نعم يا باشا
رعد بزعيق. ابعت هات الدكتوره. بسرررعه
فهد. تحت امرك يا باشا.. وخرج
رعد فك رجل رحمه وشالها وطلع حطها الي السرير وفضل ماسك اديها. انا اسف
رعد بتفكير.. قلبك حجر علشان تعمل فيها كده. فوق يا رعد ..دي طفله ...
شويه والدكتوره دخلت. رعد باشا حضرتك طلبتني
رعد. ايوه... شفيها وانا خارج..... وسابها وخرج
الدكتوره كشفت على رحمه
رحمه بتعب. اااه
الدكتوره. الحمد الله على السلامة
رحمه بدموع. لو سمحتي عيزه اخرج من هنا
الدكتوره. انتي.. ايه الي وقعة تحت ايده
... الأفضل ليكي تفضلي هنا.... ومتفكريش بس تهربي لانك مهما حولتي هيجيبك.
رحمه بدموع. عااااااا.. عايزه اختي
الدكتوره سبتها وطلعت..رعد.. باشا.... انا كشفت عليها... عندها جفاف.. حاد.. لازم رعايه
رعد ببرود. خلاص روحي انتي
الدكتوره مشيت.. ورعد نزل للمطبخ حضر اكل وميه وطلع لغرفت رحمه.. دخل لقاها قعده على السرير بتعيط
رعد .. ما انتي زي البنات أهو وعندك دموع .... يلا علشان تاكلي وتغدي دواكي
رحمه بتعب. مش عايزه سبني لوحدي
رعد بتعصيب. مش بحب اعيد كلامي... مارتين
رحمه بدموع وتعب. سبني امشي
رعد بزعيق. وانا قلت لا... يلا كلي
رحمه عيطت وخبت وشها في المخده
رعد ببرود. مش بحب حد يكسرلي كلمه.... هتاكلي ولا ااكلك بطريقتي
رحمه بدموع. لا مش هاكل... اعمل الي تعمله ميهمنيش
رعد. هعمل حاجه مش هتعجبك وخصوصا زهراء
رحمه بتسرع. لا... لا.. بلاش زهراء... خلاص هاكل
رعد. شاطره... يلا
رحمه قعدت تاكل
ورعد بيبصلها
عند زهراء
زهراء وريتاج خرجو من المدرسه
ريتاج. يلا يا حبيبتي.. باي
زهراء. باي
ريتاج. لو عرفتي حاجه عن رحمه قليلي
زهراء. حاضر... وسبتها ومشيت
وهي تعدي الطريق كان في عربيه هتخبطها
زهراء وقعت على الأرض. آآآآآآه
مروان نزل من العربيه بصدمه. انتي كويسه يا انسه
زهراء رفعت راسها وبصتله. ايوه انا كويسه.. انا اسفه.. انا الي كنت مشيه سرحانه
مروان وهو يسعدها انها تقوم. حصل خير....مش انتي البنت الي كانت في الكافيه من يومين .. وكان معاكي اختك مش كده
زهراء بدموع لم افتكرت رحمه. ايوه انا.
مروان . اهدي. في ايه. مالك..ليه الدموع دي
زهراء وهي تمسح دموعها..اختي. رحمه .بقالها 4ايام مرجعتش البيت
مروان بصدمه .ايه ..ازاي ..
زهراء .مش عارفه. واحنا مش لقينها
مروان بحزن عليها. طيب....طيب..اهدي..تحبي اوصلك .
زهراء بحزن...لا شكرا. شكرا..لحضرتك..سلام ..ومشيت
مروان كان واقف بيبص عليها و مسحور بعنيها الي كلها دموع وحزن
عند رحمه
رحمه نامت ورعد فضل باصص لها لوقت طويل
رعد وهو يشيل خصل شعرها من علي وجهها. بقا طفله زيك توقع رعد الجارحي في شباكها..... وكمل بابتسامه. ده مروان لو عرف. هيزلني.....يا تري لم تصحي هتسامحيني ...
قطع شروده صوت الباب
رعد بهدوء . ادخل
سميحه. يا ابني.. مروان تحت
رعد. حاضر يا دادا... نازل
سميحه. انا ها قعد مع رحمه.. على متفووق
رعد. ماشي... يلا انا نازل.... وسبها ونزل
مروان. ازيك يا صحبي
رعد. كويس
مروان. مالك
رعد ... لاول مره اعترف اني عملت غلطه كبيره اوي يا مروان
مروان. انت تعمل.. حاجه غلط. في ايه وبص على المخزن لاقاه مفتوح... استنى المخزن مفتوح... مين كان جوه... المخزن ده مش بيفتح غير لم تعوز تنتقم من حد... مين كان جوه
رعد بابتسامه. رحمه
مروان بصدمه. اييييه... عملت فيها ايه
رعد. هي فوق.. كويسه دلوقتي
مروان طلع لفوق لقا انها نايمه وبين عليها التعب.. نزل تاني لرعد. انت ازاي.. تعمل فيها كده...انت عارف ..انتي عملت ايه. اختها تايهه من غيرها. انتي مش ازيت رحمه بس يا رعد انتي ازيت اختها هي كمان
رعد. بعصبية ... مروان .صوتك ميعلاش عليا ....غصب عني... الغضب كان ما ليني
مروان. غصب عن... بعدها سكت وبص لرعد بصدمه ..... استنى انت عمرك ما ندمت على حاجه... ليه زعلان... انت ايه حكايتك اوعى تقول انك بحبها
رعد بابتسامة خفيفه. شكلي كده.... يا صحبي
مروان بابتسامه . قول والله
رعد بصله. الله في ايه
مروان بفرح ..اخيرا هفرح..بيك..استعجل بقا علشان تخويني....
رعد . ههههههههه انتي مجنون يا ابني.
مروان سيبك.مني..هو انتي بجد..بتحبها ...
رعد . مروان.... انت يا بني آدم.متخلف صح
مروان بهزار. صح عرفت منين
رعد بعصبية. ولا انت مش هتروح يلا يا بابا علي بيتكو
مروان...بيت مين انا بايت هنا انهرضه
رعد مسكه من لياقت القميص وقربه منه. نعم
♥️♥️♥️♥️
بقلم رحمه اشرف ♥️♥️♥️♥️♥️
رواية غرام الرعد
متنسوش تصلو علي النبي صلى الله عليه وسلم ♥️
البارت الخامس ♥️♥️
رعد . مروان.... انت يا بني آدم.متخلف صح
مروان بهزار . صح عرفت منين
رعد بعصبية. ولا انت مش هتروح يلا علي بيتك
مروان...بيت مين انا بايت هنا انهارده
رعد مسكه من لياقت القميص وقربه منه.نعم
مروان. اوعى يا عم..انت قصدي..علشان مسبكش لوحدك
رعد رفع حاجبه..نعم
مروان. خلاص يا عم هروح
الخادمه . رعد باشا الانسه رحمه قفلت علي نفسها ومش راضيه تفتح الباب
رعد جرا لفوق ومروان وراه
رعد.وهو يدق باب.. رحمه.. رحمه افتحي
مروان. حصل ايه
الخادمه. قالتلي انها عايزه تشرب رحت اجيب ميه من المطبخ رجعت لقيت الباب مقفول
رعد خبط الباب جامد و بعصبيه .
مروان. اهدي يا رعد .ما يمكن تكون بتغير هدومها ولا حاجه
رعد بصله. و قطع كلامه صوت حاجه انكسرت من غرفة رحمه
رعد ومروان كسرو الباب لقوا رحمه قعده على الأرض وبتعيط وكزاز في كل مكان في الغرفه
رعد بخوف ظاهر جامد في عيونه . رحمه... تعالي هتأذي نفسك
رحمه بدموع. سبني..انت عايز مني ايه... انا عايزه اختي..... كل ده علشان شتمتك.. طيب يا سيدي.. انا اسفه...حقك علي راسي ... سبني امشي بقا .... انا عايزه ارجع لأختي ....
مروان ..طيب اهدي يا انسه رحمه وتعالي بس هنا ...وانا هرجعك لأختك
رحمه بتسرع وهي تقف. بجد
مروان بابتسامه . ايوه..بس تعالي...هتجرحي نفسك كده
رحمه وهي تقرب لمروان وتدوس على الكزاز... اختي. انا عايزه اشوفها....قلبي بيقولي أنها مش بخير. ...قلبي هيقف وهي بعيده عني.
رعد قرب منها. تعالي أزيتي نفسك
رحمه وهي تزقه بعيد عنها . ابعد عني انا كويسه..ملكش دعوه بيا
مروان وهو يمسك اديها. تعالي جرحتي نفسك نشوف جرحك وبعدين اجبلك اختك
رحمه بفرح. بجد يعني... هشوفها
مروان. ايوه... هجبهالك
رحمه بتسرع. طيب روح هاتها وانا.. هشوف جرحي بنفسي
مروان بابتسامه . ههههه هي دلوقتي.. اكيد في البيت.. وانا مش هعرف اجيبها
رحمه بحزن . ايوه صح ..
مروان بصلها... انتي اكبر منها بقد ايه
رحمه. ههههه انا وهي توأم.. وانا اكبر منها ب5 دقائق بس ..بس هي تعتبر بنتي مش اختي
مروان قام وقف.طيب انا هخلي دادا تجبلك عصير علشان وشك مصفر
رحمه بضحك . ههههه مصغر ..ماشي
مروان خرج
رعد طول الوقت بيبصلها بفرح وزعل في نفس الوقت.. فرح علشان شاف ضحكتها احسيسه متلغبطه ... وزعل علشان الي عمله فيها
رعد قرب منها. تعالي... روحي غرفه تانيه
رحمه بصتله وسكتت... وحولت تقوم وهي تجاهله... ااااااه
رعد بخوف عليها... انتي كويسه
رحمه بصتله وسكتت...بعيظ منه
رعد ادايق من تجاهلها ليه وقرب منها وشالها غصب عنها وطلع بيها بره الغرفه
رحمه بخضه وهي تضربه علي صدره وكيف لهذه اليد الصغير أن تهز هذا الجبل المتين....عاااااا. نزلني... بقلق.. نزلني..مش عايزه منك مساعده ..
رعد بصلها..تفتكري ..أصلك هتقعدي هنا كتير
رحمه وهي تفرك في اديها وبحزن..ليه بس ..ما انت رديت اهانتك أهو...سيبني بقا ماسك فيا ومش راضي تسيبني ليه . وبعدين اتكلمت بعصبيه..هو انت معندكش اخوات بنات يا خي ...ارحمني بقا
رعد بيبصلها وخلاص بيبصلها بحب كبير بيبصلها بتأمل ليحفر ملامحها الطفوليه في مخيلته وقلبه الذي يريد أن يخرج من صدره ..ودقات قلبه التي تكاد تكشف أمره
وبعدين دخل بيها اوضته و قعدها السرير.
رحمه بخضه صوت عالي ..عااااا..انت جايبني هنا ليه ...
رعد بصلها..اه خايفه علي نفسك يا قطه
رحمه بعصبية . ومخفش ليه. وبعدين انا اصلا انسه مزه. ومن حقي اخاف علي نفسي ..... وانت جيبني اوضتك..فا عيزني اعمل ايه يعني أرحب بيك. وحيات امي...لو قربت مني لكون ....وسكتت واتكلم بحرج .معيطه
رعد ..ضحك علي طفولتها وبرأتها... هههههه..متخفيش يا قطه. كلها ساعه وتروحي غرفتك الجديده
رحمه باحراج . هو انا ممكن اسال سأل صغير قد كده
رعد قعد علي السرير قصادها..قولي
رحمه بتصرع وخوف . هو يعني. ..يعني
رعد مسك اديها علشان يطمنها ..اهدي...
رحمه سحبت يدها بخجل وعصبيه بس اتكلمت بهدوء .... قصدي ألفاظه الي انكسرت في الغرفه التانيه دي .. غاليه صح
رعد ضحك .. هههههههه دي اثار
رحمه بصتله بصدمه وهي فاتحه بقها . احلف
رعد ضحك علي شكلها الطفولي ...فهو لا يعرف أن يراها الي بطفله صغيره .... .هههههههه والله
رحمه بحزن ودموع . انا بجد اسفه اوي .. مكنش قصدي .. اكسرها والله .
رعد .وهو يمسح دموعها .واتكلم بهدوء . هشششش .. اهدي .. محصلش حاجه. عادي .... القصر كله تحت امرك ...
رحمه .بحزن . بجد اسفه
رعد ..خلاص اهدي..ميهمكيش حاجه
في الوقت ده دخل مروان وبعد رعد ايده عن رحمه
مروان وهو يديها العصير .. . اتفضلي
رحمه بابتسامه. شكرا لحضرتك
مروان. لا خلاص بقا ..... قولي مروان وبس
رحمه باحراج.. مينفعش ...يعني انت بش مهندس وراجل أعمال مشهور واكبر مني واقولك مروان
مروان بهزار. اه فعلا. خلاص خليها ميرو هههههههههه
رحمه بضحك..هههههههه خلاص مروان احسن
مروان بابتسامه. ايوه كده اضحكي خلي الشمس تدخل القصر الكئيب ده
رعد بيبص. لمروان بعصبية كبيره وغيره اول مره يحس أن قلبه فيه ناااااار جهنم الحمره..وعيونه اتحولت من رمادي هادي الحمراء كجهنم
رحمه بضحك . هههههه ماشي يا مروان .
مروان بهراز ... احلا مروان سمعتها. وبعدين بص لرعد لقاه متعصب. فقرر ينسحب .. يلا انا هروح علي بيتي بقا. سلام يا رحمه
رحمه. سلام ..وخرج مروان. بالجرا مروان لبره قبل ما ابو لهب يمسك ليه
قام رعد واتكلم بهدوء ..انا نازل تحت. خليكي ارتاحي. علي ما يحضرولك غرفه تانيه
رحمه هزت راسها بس
عد اليوم ورحمه قاعده في غرفة رعد وبس. وهو اتاخر بره ومجاش .فقررت تخرج تشوف الدنيا بقالها 4 ايام هنا مش عارفه هي فين ..وبالفعل خرجت
رحمه بانبهار.. وااااو بيت ولا قصر ده. بس هو قاعد لوحده هنا ليه في البيت الكبير ده.
واحده من الخدم ..تامري بحاجه يا فندم
رحمه . ممكن تقوليلي فين دادا سميحه
الخادمه. الست سميحه دخلت تنام علشان هي دوامها خلص. تحبي اصحهالك
رحمه بتسرع. لا لا متقلقهاش ..روحي انتي
الخادمه..تمام يا فندم ....ومشيت
رحمه فضلت تتمشي في القصر. جميل جدا. .......بس فجأة تقطع الكهرباء ...لتصرخ رحمه بخوف. فهي تخاف من الظلام ...
كان رعد قاعد في المكتب. ..لم الكهربه قطعت مسك مسدسه وخرج بحظر ..
سمع صوت رحمه بتنادي عليه. ..
رعد وهو ماشي بحظر .خرجتي ليه من الغرفه
وبالطبع أن الخدم عرفو لم الكهربه قطعت أن في حد في البيت فالكل راح علي غرفه الخدم وقفلو علي نفسهم
رحمه بخوف وبدموع..رعد..رعد ....يا ماما. ..الحقيني. انا خايفه اوي. يا ربي. هي جات علي الكهربه انا تهت في قصر الملك فاروق ده. مش عارفه كان ماله البيت الصغير. .... اشتكاله يعني ...ولاكن فجأة تجد من يسحبها من يدها. عااااا
رعد وهو يضحك يده علي بقها ..هششششش..اهدي.انا رعد .
رحمه بعصبية وهي تنزل أيده . كنت فين. وبعدين مش عيب عليك. قصر زي ده. ومش شاحن كرة الكهربه .. يعني جبت قصر . وجت علي الكهربه
رعد .. اسكتي .. يخربيتك .... رعد فتح الدولاب ... ادخلي هنا ومتطلعيش .. مهما حصل
رحمه بخوف .. لا لا انا بخاف .. بلاش ونبي .
رعد بعصبية .. ادخلي . يا رحمه .. لو مدخلتيش هنا هتموتي
رحمه بضخه.... يا لهوي ... هو في حد هنا .
رعد هز رأسه بايوه
رحمه . ومش جايب . حراس كفايه ليه . مدما انت شبح في نفسك كده وعندك عداوه مع حد
رعد ..بصدمه ... شبح في نفسي ... ادخلي يا رحمه . انجزي.
رحمه دخلت . ماشي . بس اوعي تنساني هنا انا بخاف
رعد . ماشي . وقفل عليها وفصل الفلاش التلفون ونزل لتحت . حس بحد ماشي وراه وقف سابت وبعدين ضربه بالبوكس .. وقع علي الارض ....
الحرص رجعو الكهربه تاني ....
رعد رفع المسدس علي الشخص الي كان داخل . وهو بيضحك ... هههههههه مفكر انك لم تقولي عايز اكون من رجالتك .. مش هكشفك .... من اول يوم يا روح امك .. وانا عرفت انك وراك حوار كبير.
فهد .. نعمل فيه ايه يا رعد باشا
رعد .. يتاخد علي المخزن الكبير. ويتربي. وتعرفو منه مين الي بعته
الحراس. تمام
رعد قام
راح لرحمه وفتح الدولاب لقتها نايمه ..نزل لمستواها ..وهو مبتسم. وحط أيده علي خدها ..وهو يتأمل ذلك الملاك النائم ..
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
بقلم رحمه اشرف
غرام الرعد
متنسوش تصلو علي النبي عليه الصلاة والسلام ✨❤️التفااااعلل قليل جدا قدرو تعبي وتفاعلو وفرحوني وكومنتات كتير بقااا 💜💜
البارت السادس.❤️❤️
في بيت رحمه
الام بتكلم ابو ريتاج في التلفون ...ها يا خويا طمني
الاب. والله يا سوسو ..مش لقين ليها اثر. بس هنحاول تاني الشرطه بدور عليها. في كل مكان. ...
الام. هتكون راحت فين بس دي متعرفش حد يعني غير ريتاج...بالله عليك يا خويا.... تلقيها انا قلبي بينقطع عليها
الاب. اهدي يا سوسو. وإن شاءالله هترجع هتروح فين يعني
في غرفة رحمه وزهراء .
زهراء نايمه علي السرير وبتعيط علي فراق اختها فهم اول مره يبعدو عن بعض المده دي كلها.
زهراء بحزن . رحتي فين يا رحمه..دانتي اول مره تبعدي عني كده . يا حبيبتي. وده الي عمرك ما هتسبيني. يا روحي انتي قلبي بيوجعني عليكي..حاسه انك في خطر. وانا مش عارفه اعملك حاجه. سامحيني. يا روح قلبي
جالها رساله من ريتاج .
ريتاج . عارفه انك زعلانه بس تعالي انا نازله اجيب طلب من تحت. انزلي قابليني. اطمن عليكي ونجيب طلب ونشوف رحمه
زهراء بدموع معلش يا حبيبتي بس انا تعبانه شويه مش هعرف اجي
ريتاج . زوزو...انزلي مستنياكي
زهراء . مجنونه زي رحمه. قامت لبست وقالت لممتها ونزلت ..
ريتاج وهي تحضنها. عامله ايه يا حبيبتي
زهراء. تعبانه اوي من غيرها. اوي يا ريتاج
ريتاج بحزن. هترجع. انا واثقه أنها هترجع
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
في بيت الجارحي
رعد لسه متنح في وش رحمه وهو يلمس وجهها بيده ..
فتحت عينيها رحمه وبستله بعصبيه. علي فكره بقا انت مش جدع
رعد بصلها بابتسامه علي جنونها . ليه
رحمه . بقالي ساعه قاعده هنا لوحدي وانت بره معرفش بتعمل ايه. وبعدين ما النور جه أهو. جدع. دفعت ثمن كرت الكهربه..
رعد وهو قاعد علي الارض مقدرش يمسك نفسه من الضحك وكانت دي اول مره رحمه تشوف فيها ضحكت رعد. كان جميل جدا.. .. هههههههههه .... ثمن كهربه ايه..انت عارفه انقطاع الكهرباء ده ليه. كان في واحد جي يقتلني
رحمه وهي تطرب علي صدرها باديها..يا لهويييي..... أمته ده وفين و ازاي وحصل ايه. ..وبعدين في حد جي يموتك .وانت بتضحك
رعد . هههههه ممكن تسكتي علشان انا اعرف اتكلم .
ولاكن فجأة تنقطع الكهرباء تاني. ورحمه تنخض وتدخل في حضن رعد.
رحمه بخوف يا لهوي. لا لا اوع تسبني هنا انا خايفه
رعد كان مصدوم..من الي عملته
فهد من تحت . رعد باشا في خلل يا فندم في مفتاح الكهرباء.
رعد بصوت عالي. تمام. ابعت هات حد يشوفه. بس بسرعه .
فهد .. حاضر .
رحمه وهي في حضن رعد وماسكه في تيشرت بتاعه كانت حاسه بالامان كأنها في حضن بباها مش حاسه انها خايفه من حاجه. حتي الضلمه. يا ماما. خليهم يجيبو نور تاني
رعد شغل فلاش الموبايل ونور علي وش رحمه ورحمه بصتله وهي مصدومه انها في حضنه....
رحمه تتكلمت بهمس وتوتر وهي تطلع من حضنه. أن... انا .. اسفه. جدا.
رعد بابتسامه. ولا يهمك ..تعالي يلا علشان تنامي
رحمه بس انا خايفه انام في الضلمه
رعد تعالي بس. ومسك أيدها وقامو لغرفه
رحمه قاعده علي السرير ورعد قعد جنبها ..
رحمه ..مش هعرف انام وانا خايفه
رعد . حاولي وانا خارج. بره.
رحمه بخوف لا بالله عليك. انا خايفه بجد
رعد وهو يمسح دموعها .طيب اهدي وانا هخرج بس هقف ورا الباب ومتخفيش.
رحمه شاورت علي الدولاب. فيه عو ..
رعد بصلها بابتسامه وحاصر وجهها ..مفيش عو هنا. ..واهدي ونامي
رحمه شورت تحت السرير . وحش تحت السرير
(معلش يا بنات طفوله متاخره بقا 😂)
رعد خدها في حضنه. محدش يقدر يجي يمك طول ما انا موجود. اهدي. وانا موجود معاكي أهو. وبعدين بعد راح قعد علي الكنبه الي في الغرفه. وقالها تنام
رحمه وهي نايمه والنور مطفي يعني لا هيا شايفه رعد ولا هو شايفها. .رعد
رعد بانتباه ..نعم .
رحمه وهي باصه للسقف انا مش جيلي نوم. تعالي نتكلم شويه.
رعد . في ايه
رحمه . يعني مثلا. بتحب ايه.
رعد. في ايه
رحمه. الاكل مثلا
رعد . الاكل الصحي..
رحمه بإحباط .لا انا مش باكل اكل صحي انا بحب المكرونه بالبشاميل..وفراخ .وكده . طيب بتشغل وقتك في ايه
رعد .وقتي كله في الشغل. شغل شغل
رحمه بصت اتجاهه. ليه كده ..هو انت مش مرتبط مثلا ..أو ليك صحاب أو عيله
رعد بابتسامه. لا مش مرتبط...ومعنديش صحاب غير مروان. وانا يتيم معنديش عيله ..كلهم ماتو وانا صغير
رحمه بحزن. انا اسفه جدا والله
رعد بابتسامه. لا مفيش داعي ..
رحمه ورعد فضلو يتكلمو لحد ما صوت رحمه اختفي فعرف رعد أنها نامت ...فسكت
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
عند زهراء وريتاج. وهم راجعين
ريتاج . اهدي بقا يا حبيبتي. هنحاول مره وانتي وتلاته وهنلقيها .
زهراء. لا رحمه خلاص ضاعت ...ومش راجعه تاني
ريتاج بعصبية. بقا ايه يا بت انتي ما تتلمي في كلامك شويه. ايه مش راجعه دي اهدي يا بطه .
زهراء. انتي بتزعقيلي ليه انا عملت حاجه
كان معدي مروان بالصدفه من هنا وبالغلط خبط في زهراء ..
زهراء . انا اسفه.
مروان.انا سف. انتي
زهراء..انت ...... تاني
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
بقلم رحمه أشرف
#غرام_الرعد
- الفصل السابع والثامن والتاسع من
للتواصل 👇👇👇😘
يُمكنك الانضمام لقناتنا على التليجرام
الانضماميمكنك الانضمام لجروب علي التلجرام
او الانضمام علي جروب الفيس بوك
الانضمام
تعليقات
إرسال تعليق